Γίνε συνεργάτης της πιο FUN παρέας!

Συχνές ερωτήσεις

Για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε μας στο (+30) 2295039495 (Δευτέρα-Παρασκευή: 09:00-19:00) ή στείλετε e-mail: info@fun-fashion.gr και με χαρά θα σας εξυπηρετήσουμε!

Πώς παραγγέλνω από το B2B;

Όσον αφορά στην online παραγγελία σας, μπορείτε να γίνετε πελάτης κάνοντας ΝΕΑ ΕΓΓΡΑΦΗ.

Αν είστε ήδη πελάτης πληκτρολογήστε το όνομα χρήστη και τον κωδικό σας, και πατήστε το κουμπί Σύνδεση. Εάν θέλετε να αγοράσετε προϊόντα που είδατε στην ιστοσελίδα, επιλέγετε το προϊόν και την ποσότητα του κάθε προϊόντος που επιθυμείτε να αγοράσετε και πατάτε το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι».

Ακολουθείτε τις οδηγίες που εμφανίζονται πριν από κάθε βήμα μέχρι να εμφανιστεί η επιλογή «Υποβολή παραγγελίας» προκειμένου να την επιλέξετε κι έτσι να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της online αγοράς.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας έχετε δικαίωμα να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν από το καλάθι σας.

Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά; Ποια στοιχεία χρειάζονται για να σας δώσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Για τις τηλεφωνικές σας παραγγελίες μπορείτε να καλείτε στο (+30) 2295039495 Δευτέρα-Παρασκευή: 09:00-19:00.

Κατά την τηλεφωνική σας παραγγελία και για την άμεση εξυπηρέτησή σας θα πρέπει να έχετε κοντά σας τους κωδικούς και την ποσότητα των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε.

Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;

Για τις online αγορές σας, καθώς και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες σας, μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε:

Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στην εταιρία ταχυμεταφορών που σας παραδίδει την παραγγελία (αντικαταβολή).

Με χρέωση της πιστωτικής, χρεωστικής σας κάρτας μέσω του b2b e-shop FUNFASHION.

Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε επίσης στους Τρόπους Πληρωμής.

Σε πόσο καιρό θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η παράδοση των άμεσα διαθέσιμων εμπορευμάτων πραγματοποιείται εντός περίπου 1-2 εργάσιμων ημερών.

Με ποιον τρόπο θα παραλάβω τα προϊόντα που έχω παραγγείλει;

Θα παραλάβετε τα προϊόντα μέσω συνεργαζόμενου πρακτορείου ή μέσω εταιρίας ταχυμεταφορών (courier).

Για τη σωστή και γρήγορη εξυπηρέτησή σας θα πρέπει να μας έχετε γνωστοποιήσει τη σωστή και πλήρη διεύθυνσή σας. Μην ξεχνάτε να μας ενημερώσετε έγκαιρα για την οποιαδήποτε αλλαγή στα προαναφερθέντα στοιχεία. Εξίσου σημαντικό είναι να διαθέτουμε και τον αριθμό του κινητού ή σταθερού σας τηλεφώνου.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου όπου επιθυμώ;

Βεβαίως! Κατά τη διαδικασία της παραγγελίας, σημειώνετε την διεύθυνση παράδοσης που επιθυμείτε στο αντίστοιχο πεδίο. Η Διεύθυνση παράδοσης με την Διεύθυνση χρέωσης μπορεί να είναι διαφορετική.

Για την όποια αλλαγή διεύθυνσης παραλαβής, μετά την παραγγελία σας, απλά πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα τηλεφωνικώς στο (+30) 2295039495 ή με email στο info@fun-fashion.gr

Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε επίσης στους Τρόπους Αποστολής.

Μπορώ να προγραμματίσω την ημερομηνία παράδοσης;

Μπορείτε να προκαθορίσετε την ημερομηνία παράδοσης, αναγράφοντας τις λεπτομέρειες στο πεδίο σχόλια.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Μόλις το δέμα φύγει από τις αποθήκες μας, θα λάβετε μια επιβεβαίωση αποστολής. Στην αλληλογραφία θα βρείτε έναν σύνδεσμο με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αποστολή σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε σπάνιες περιπτώσεις, μπορεί η επιβεβαίωση αποστολής καταλήγει στον φάκελο spam. Παρακαλώ ελέγξτε και το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Μπορώ να αλλάξω κάποιο προϊόν; Ποια είναι η διαδικασία;

Εάν κάποιο από τα είδη που αγοράσατε δεν σας ικανοποιεί απόλυτα, μπορείτε εύκολα να το επιστρέψετε με δικά σας έξοδα αποστολής και να το αντικαταστήσετε με κάποιο άλλο είδος ισόποσης αξίας. Αλλαγές γίνονται εντός 14 ημερών από την παραλαβή, εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή μεταποιηθεί και έχει τις ετικέτες της αρχικής του συσκευασίας. Τοποθετήστε το προς επιστροφή προϊόν στην αρχική του συσκευασία.

Ένα αντικείμενο από την παραγγελία μου έφτασε λάθος ή σπασμένο. Τι κάνω;

Είστε ευπρόσδεκτοι να επιστρέψετε το λάθος ή ελαττωματικό αντικείμενο σε εμάς.

Πού μπορώ να δω, να αλλάξω ή να διαγράψω τα δεδομένα μου;

Στην ενότητα "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ" μπορείτε να ελέγχετε, να αλλάζετε ή να διαγράφετε το λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή. Μπορείτε να ελέγξετε τις τρέχουσες παραγγελίες, την κατάστασή τους και να δείτε το ιστορικό παραγγελιών σας. Εάν θέλετε να διαγράψετε το λογαριασμό σας, κάντε κλικ εδώ.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 2295039495 (Δευτέρα-Παρασκευή: 09:00-19:00) ή μέσω e-mail στο : info@fun-fashion.gr και να ζητήσετε τη διαγραφή του λογαριασμού πελάτη σας.

Δεν μπορώ να συνδεθώ πια. Γιατί;

Ένας πιθανός λόγος θα μπορούσε να είναι ότι ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας. Κάντε κλικ εδώ και επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας. Εάν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε, επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 2295039495 (Δευτέρα-Παρασκευή: 09:00-19:00) ή μέσω e-mail στο : info@fun-fashion.gr

Τα δεδομένα μου θα μεταφερθούν με ασφάλεια;

Σε όλο το ηλεκτρονικό κατάστημα, χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση SSL ("Secure Socket Layer") για οποιαδήποτε μετάδοση δεδομένων. Αυτή η διαδικασία προσφέρει την υψηλότερη ασφάλεια κατά τη μεταφορά δεδομένων στο Internet. Επομένως, τα δεδομένα σας δεν μπορούν να διαβαστούν από τρίτους.